KOPPL Connect
KOPPL Connect is er om (interne) gebruikers of professionals snelle toegang te verlenen tot het aanbod van één organisatie.
De organisatie beheert zelf de producten en diensten in KOPPL Connect. Het aanbod van de organisatie is in enkele klikken vraaggestuurd beschikbaar voor iedereen met de weblink. Het geeft gebruikers de mogelijkheid om via enkele stappen de juiste producten van de organisatie te vinden en aan te vragen.
KOPPL Connect is te combineren met alle uitbreidingen.

Voorbeeld van KOPPL Connect
Ambulant ondersteuners en wijkverpleging signaleren hulpvragen bij cliënten in de wijk.
De werkgever merkt dat hulpvragen niet altijd worden opgepakt of niet op de juiste plek terecht komen. Het proces én het interne aanbod is niet voor iedereen duidelijk.
Met KOPPL Connect beschikt elke werknemer over een actueel aanbod van de organisatie. Zo geven ze in enkele klikken hulpvragen (intern) door.
In de backoffice van de organisatie houden ze het aanbod bij en verwijst men indien nodig warm door naar externe partijen.

Hoe werkt het?


Kies een KOPPL Kaart of maak je eigen kaart
- Bepaal zelf doelgroep en onderwerpen
- Inzicht in vraagtrends


Voeg aanbod toe


Hulpverlener en bewoner vinden makkelijk hulp
- Relevant aanbod is zichtbaar
- Direct in contact
KOPPL Connect is makkelijk uit te breiden met

Pro account
Hulpverleners helpen met multiproblematiek. Creëer overzicht, zie ingediende hulpvragen én opvolging.

Zuil
Ondersteun bezoekers op publieke locaties. Geef laagdrempelige toegang tot jouw KOPPL Kaart.

Rapportages
Bekijk statistieken en optimaliseer de ondersteuning. Is er genoeg aanbod of een stijgende vraag?

Trainingen
Hoe richt u een KOPPL Kaart goed in? Hoe gebruikt u KOPPL als professional? Hoe laat u bewoners en de buurt participeren?